אני שלך וחלומותי שלך

בימים האחרונים אני ניגשת למחשב הרבה פעמים ביום עם חיוך ענק. מתלהבת מכל הודעה במייל שמבשרת על הזמנה ומיד ניגשת לארון המוצרים שבחדר מחשב/בלאגן/אורחים. אורזת באהבה את המוצרים ומזינה באתר של המשלוחים. לא מצליחה לחכות שיצטברו הרבה כי אני מתלהבת כמו ילדה בת חמש. ההתלהבות הזאת היא הדבר! הליבה, היצירה, התשוקה. כל כך בקלות זה יכול להעלם. בפרוצדורות אפורות. בציפיות מדי גבוהות. בחישובים לחוצים של החזר השקעה ועוד.

כשהייתי בת 20 התעוררתי איזה אחר הצהריים משינה סיוטית עם חלום ממש לא טוב. לא זוכרת על מה חלמתי, אבל כן שהתיישבתי באותו יום והלחנתי שיר למילים נפלאות מתוך התפילה להטבת חלום.

“אני שלך וחלומותי שלך חלום חלמתי ואיני יודע מה הוא. יהי רצון מלפניך השם אלוקי ואלוקי אבותי שיהיו כל חלומותי עלי ועל כל ישראל לטובה… אם טובים הם חזקם ואמצם ואם צריכים רפואה רפאם מקללה לברכה עלי ועל כל ישראל לטובה”.

בשלבים האחרונים של הקמת האתר וייצור המוצרים נתקלתי בהמון מניעות ועיכובים.הקפדתי על כמה פעולות ובהם הליכה ארוכה מדי ערבכדי לשחרר את הלחצים ולדבר עם השם. טוב שיש מסכה…😆

פתאום נזכרתי בשיר הזה שלא שרתי כבר שנים והבנתי את מילות התפילה בעומק אחר. חלומות זה לא רק מה שאני חולמת כשישנתי.חלומות הם כל הרצונות והשאיפות שלי. באותו ערב הלב ממש כאב לי והבלבול הציף אותי ואמרתי להשם”אני שלך וחלומותי שלך”. אני מוסרת לך את כל החלום הזה. אתה יודע מה המטרות שלי. אם זה טוב ולטובתי, תחזק ותאמץ ותעזור לי ואם צריך רפואה, שינוי גישה, או שזה לא נכון לי תרפא ותכוון אותי. קח את זה. אני משחררת. לא נלחמת. לא מתעקשת. העיקר שאזכה לעשות את רצונך. שרתי את השיר הישן הזה וכל כך נרגעתי.

לפעמים אנחנו חולמות חלום שלא נכון לנו.לפעמים הוא בכיוון, אבל צריך רפואה ודיוק או זמן ולפעמים אנחנו לא מעזות לחלום…רק כש”חלומותי שלך” כשאני מצליחה לא להאחז. רק כשאני מתעסקת עם הדבר בנינוחות ובחיבור להשם ובנכונות לוותר אם זה יהיה רצונו, יש שפע ושמחה וזרימה. זו מעין מנגינה שקטה ועדינה שצריך להתרכז כדי לשמוע. בקלות היא יכולה להעלם ברעש המבלבל של העולם. חבל שאי אפשר להוסיף לפוסט מנגינה, אבל תושיבו לכן את המילים על כל מנגינה שהיא או פשוט תגידו מדי פעם

“אני שלך וחלומותי שלך”

תודה השם.לילה טוב וחלומות פז!

דילוג לתוכן